برندینگ ردبول

برند برتر در ذهن مشتری باشیم؟

برند برتر  در ذهن مشتری باشیم ؟

خیلی از صاحبان صنایع غذایی در ایران، فکر می کنند اگر تبلیغات هنگفتی در رسانه ها به ویژه صدا و سیما هزینه کنند، محصول خود را در ذهن مشتری ماندگار می کنند . مردم کار روزانه خود را رها می کنند و فقط به آنها فکر می کنند‼️‼️

در رسانه های تبلیغاتی ایران، تبلیغ ردبول را دیده اید؟ تقریبا نه
به نظر شما چرا با اینکه هیچ تبلیغی از ردبول در ایران نشد و حتی خوردن آن را بعضی ها حرام دانستند، فروش آن ادامه پیدا کرد؟

نوشیدنی تایلندی کرتینگ دانگ (Kerting Daeng) را چقدر می شناسید؟

یک فرد اتریشی بنام آقای ماتشیتز،این نوشیدنی را کشف کرد. برای برند شدن آن بجای نامیدن نوشیدنی تایلندی، از یک نام نامانوس بنام بوفالو قرمز Red Bull، استفاده کرد و برای ماندگاری در ذهن مشتری از آن به عنوان یک نوشابه انرژی زا، یاد کرد.

آیا تبلیغات پر هزینه این روزهای شیر عالیس برای شما تداعی کننده حس خوبیست؟ خاویار بادمجان چین چین چطور؟

نتیجه گیری: تنها راه موفقیت نخستین بودن است اما نه در بازار، بلکه در ذهن مشتری. برند برتر باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *