برندسازی یا تبلیغات؟

برندسازی یا تبلیغات؟ کدام اولویت برتر است؟(قسمت دوم)

یکی از بزرگترین مشکلات مدیران برای بدست آوردن جایگاه بازار، این است که فکر می کنند هرچه اطلاعات بیشتری راجع به محصول در تبلیغات بگنجانند، مشتری با اشتیاق بیشتری برای خرید مراجعه می کند.

آنها نمی دانند که این کار منجر به کاهش شدید تمرکز مشتری می شود و کاهش اثربخشی برنامه های بازاریابی می شود. مانند تبلیغ برند تن تاک. چند نفر را می شناسید که کفش تن تاک را خریده است؟

بهترین برند نوشابه در دنیا کوکاکولا
آیا می دانید چگونه تولید می شود؟ یا چه چیزی در آن باعث تفاوت آن با سایر نوشابه ها شده است؟ در واقع چیزی جز اینکه کوکاکولا بهترین نوشابه جهان شناخته می شود، چیز دیگری می دانید؟

احتمال خیلی زیاد نمی دانید، اصلا نیازی هم ندارید که بدانید. صرفا این جایگاه کوکاکولاست که باید بدانید

نتیجه گیری:
اینکه یک شرکت میخواهد با برندسازی بیشتر شناخته شود یا با تبلیغات، پرسشی است اساسی که مدیران پیش از شروع برنامه بازاریابی، باید به آن پاسخ دهند.

کافیه اراده کنی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *