تمرکز بر برندسازی رمز موفقیت یک کسب و کار

متاسفانه اکثر صاحبان کسب وکار، فکر می کنند هرچقدر کیفیت یک محصول بیشتر باشد، فروش آن نیز، بیشتر می شود.

این دیدگاه تا پایان دهه هفتاد خورشیدی، درست بود ولی با افزایش سطح رقابت، افزایش کیفیت محصول، لزوما معیار برند معتبر بازار، نبود.

امروزه در یک فروشگاه بزرگ، حتی متخصصین مواد غذایی هم به سختی میتوانند بین محصولات، تفاوت ها را شناسایی کنند.

گرچه تفاود وجود دارد اما نه در محصول، بلکه در پس ذهن مشتری.

صاحبان کسب وکار هنوز نفهمیده اند که نمی توان با بهتر تولید کردن یک محصول برند برتر باشند ، بلکه باید نسبت به رقبا متفاوت باشند و این همان برندینگ است.

یکی از مهمترین نقاط قوت یک برند، نام محصول است. واژه سون یا سبو، از نامهای آشنا در بین ایرانیان است ولی یوگو چطور؟

نیک بدانید که با یک نام ضعیف نمی توان کار برندینگ انجام بدید و فروش بالایی داشته باشید زیرا نام برند خوب، اساس هر برنامه بازاریابی است.

نتیجه:
این محصول یا خدمت بهتر نیست که شما را برند می کند، بلکه هرچقدر سهم برند از بازار بیشتر باشد، قدرت بیشتری بر ذهن مخاطب دارد.

کافیه اراده کنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *