برندینگبرندینگ varas.ir

چگونه دانش برندینگ توانست یک شرکت هواپیمایی را در کمترین زمان سود ده کند؟

/
وست جت،یک شرکت ایرلاین محلی در کانادا است که توانست با کمک دانش برند…
دانشگاه هاروارد

استراتژی دانشگاه هاروارد جهت خروج از رکود یک بنگاه اقتصادی

/
استراتژی دانشگاه هاروارد جهت خروج از رکود یک بنگاه اقتصادی با…
بودجه بازاریابی

چگونه در رکود اقتصادی بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را تخصیص دهیم؟(قسمت دوم)

/
چگونه در رکود اقتصادی بودجه بازاریابی و تبلیغات خود را تخصیص دهیم؟(قس…
تعیین بودجه

چگونه در دوران رکود اقتصادی بودجه بازاریابی خود را تنظیم و تامین کنیم؟ ( قسمت اول )

/
چگونه در دوران رکود اقتصادی بودجه بازاریابی خود را تنظیم و تا…
محصول

چگونه می توان در رکود اقتصادی، مشتری را راضی به خرید محصول یا خدمات، با سود بیشتر کنیم؟ (قسمت دوم)

/
چگونه می توان در رکود اقتصادی ، مشتری را راضی به خرید محصول یا خدما…
افزایش مدیریت کیفیت

چگونه می توان در رکود اقتصادی، مشتری را راضی به خرید محصول یا خدمات، با سود بیشتر کنیم؟ (قسمت نخست)

/
چگونه می توان در رکود اقتصادی، مشتری را راضی به خرید محصول یا خدما…
صاحبان کسب و کار

استراتژی بازاریابی صاحبان کسب و کار در مقابل نوسانات ارزی چیست؟

/
  بنام خدا مدیران صاحبان کسب و کار بخوانند: با توجه …
ماموریت

چگونه با ترسیم ماموریت برند خود کسب و کار خود را توسعه دهیم؟

/
چگونه با ترسیم ماموریت  برند خود کسب و کار خود را توسعه دهیم؟ ق…
سیاستهای ارزی

سیاستهای ارزی دولت چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟

/
سیاستهای ارزی دولت چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟ سیاستهای ارزی…
افزایش قیمت

استراتژی یک فعال اقتصادی در اوضاع نابسامان ارزی ایران چیست؟

/
استراتژی  یک فعال اقتصادی در اوضاع نابسامان ارزی در ایران چیست؟…
افزایش فروش

تولید محصولات با چه کیفیتی در دوران رکود باعث افزایش فروش می شود؟

/
تولید محصولات با چه کیفیتی در دوران رکود  باعث افزایش فروش  می ش…

چگونه می توانیم با حداقل تبلیغات کسب و کار خود را به بهترین نحو معرفی کنیم؟

/
چگونه می توانیم با حداقل تبلیغات کسب و کار خود را به بهترین نحو مع…

چگونه در رکود بازار از استراتژی مزیت قیمتی فروش خود را بیشتر کنیم؟

/
چگونه در رکود بازار از استراتژی مزیت قیمتی فروش خود را بیشتر کنیم؟…

چرا امروزه صاحبان کسب و کار بیش ازهر چیز به دانش بازاریابی دارند؟

/
چرا امروزه صاحبان کسب و کار بیش ازهر چیز به دانش بازاریابی دارند؟…

چگونه در بازار رکود برند شویم؟

/
بیشترین دارائی کسب و کار شما ، برند است. زیرا با اعتمادی که مرد…

چگونه می توان کالایی ایرانی تولید کرد که خریدار از آن حمایت کند؟

/
  چگونه می توان کالایی ایرانی تولید کرد که خریدار از آن حمایت کن…

در دوران رکود بازار از چه استراتژی برای افزایش فروش بهره ببریم؟

/
در دوران رکود بازار از چه استراتژی برای افزایش فروش بهره ببریم…

از چه استراتژی در دوران رکود و محدودیتهای مالی، می توانیم مشتریان خود را افزایش دهیم؟

/
از چه استراتژی در دوران رکود و محدودیتهای مالی، می توانیم مشتریان خود را اف…

راهکارهای افزایش فروش در دوره رکود اقتصاد ایران چیست؟

/
  به دلیل کاهش نفت از ابتدای دهه 90 شمسی، درآمدهای دولت کاهش…

در دوران رکود با چه شرکتهایی می توانیم به صورت بلند مدت( دریافت چک) کار کنیم؟

/
به دلیل رکود حاکم بر بازار و کاهش گردش سرمایه  و افزایش پرد…

چگونه در بحران اقتصادی سال ۹۷، فروش خود را تضمین کنیم؟

/
  چگونه در بحران اقتصادی سال ۹۷، فروش خود را تضمین کنیم؟ قسمت نخست…

تاکتیک های افزایش ارزش روانی بر افزایش اهمیت برند و برندینگ

/
استراتژی های افزایش ارزش روانی بر افزایش اهمیت برند و برندینگ…

اهمیت برندینگ و قدر دانی و سپاسگذاری از مشتری

/
اهمیت برندینگ و قدر دانی و سپاسگذاری از مشتری از نکات مهم در جهت  …

اهمیت برندنیگ و تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس وفادار سازی مشتریان به برند

/
اهمیت برندنیگ و تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس وفادار ساز…

چینی ها از چه استراتژی بازاریابی و برندینگی استفاده می کنند؟

/
استراتژی بازاریابان چینی در برند سازی محصولات: کشور چین به د…

استراتژی پیش فروش در بازاریابی

/
استراتژی پیش فروش در بازاریابی چرا پیش فروش کردن محصول یا خدمت …

نقش علم بازاریابی و برندینگ در رویارویی با چالشهای اقتصادی آینده ایران

/
نقش علم بازاریابی و برندینگ در رویارویی با چالشهای اقتصادی آینده ایران (…

کدام کسب و کارها تا ماه های آینده ، از بازار ایران حذف می شوند؟

/
  کدام کسب و کارها  تا ماه های آینده از بازار ایران حذف می شوند؟…

اهمیت برندینگ در کسب و کارهای دوران رکود

/
برندینگ چیست  و در یک کسب و کار چه اهمیتی دارد؟ برند سازی و …
برندینگبرندینگ varas.ir

تعریف جامع بازاریابی و بازار

/
تعریف بازاریابی(MARKETING): علم بازاریابی یا مارکتینگ از دیدگاه علم…
برندینگبرندینگ varas.ir

به چه دلیل طراحی برنامه بازاریابی (Marketing Pelan)، در قرن بیست و یکم مهم است( قسمت دوم)

/
    تاریخچه بازاریابی: در سال 1990 توسط آقای پروفسور کاتلر تدوین ش…
برندینگبرندینگ varas.ir

چرا طراحی برنامه بازاریابی(Marketing Plan)، در قرن بیست و یکم مهم است؟ (قسمت اول)

/
به چه دلیل طراحی برنامه بازاریابی(Marketing Plan) ، در قرن بیست و یکم، …
برندینگبرندینگ varas.ir

آیا استفاده بهینه از اینستگرام، به فروش بیشتر محصولات و خدمات ما منجر می شود؟

/
اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیل و سایته…
برندینگبرندینگ varas.ir

راههای افزایش بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

/
ارتباطات در ایران متشکل شده از بیش از  40 میلیون  کاربر اینترن…
برندینگبرندینگ varas.ir

چطور با حرکات بدن خود، باعث جذب مشتری شویم؟

/
تاثیر داشتن زبان بدن مناسب، چقدر در فروش بیشتر موثر است؟ ابتدایی…
برندینگبرندینگ varas.ir

وفاداری مشتریان، رمز موفقیت یک بازاریابی صحیح

/
وفاداری مشتریان، رمز موفقیت برنامه بازاریابی صحیح   نگه داشتن مش…
برندینگبرندینگ varas.ir

چگونه تقسیم بندی بازار، باعث افزایش فروش یک شرکت می شود؟

/
چگونه بخش بندی در بازاریابی باعث افزایش فروش می شود؟ بخش بندی بازار عبار…
برندینگبرندینگ varas.ir

چگونه خود را از سایر رقبا نزد مشتریان، متمایز نشان دهیم؟

/
برندینگ چیست؟ و چگونه توسط آن از سایر رقبا متمایز شویم؟ برند عبارت …
برندینگبرندینگ varas.ir

چه کنیم که دیگران به راحتی جنس ما را تبلیغ و به فروش برسانند؟(NETWORK MARKETING)

/
بازاریابی شبکه ای NETWORK MARKETING: همانطوري كه از نام آن پیداست، ت…
برندینگبرندینگ varas.ir

چگونه میتوان به راحتی مشتری را ترغیب به خرید کرد؟ _NEURO MARKETING

/
بازاریابی عصبی  یا Neuromarketing بازاریابی عصبی، نوع جدید از بازاری…