چگونه در بازار رکود برند شویم؟

بیشترین دارائی کسب و کار شما ، برند است. زیرا با اعتمادی که مردم  به آن دارند، می توانید هر کسب و کاری را چه در زمان رکود و چه رونق، توسعه دهید مانند شرکت کاله، دیجی کالا و اسنپ.در دنیا هیچ برندی با تبلیغات ساخته نشده است.

تعریف برند: نام، لوگو، طراحی محصول یا خدمت، شعار، اوراق اداری ، بسته بندی و... که شما را از سایر رقبا متمایز می کند.

یک برند قوی از دو قسمت اصلی طراحی هویت بصری (Brand Visual Identity) و موضع یابی برند (Brand Positioning) ، تشکیل شده است.

برای برند شدن باید به پنج اصل مهم توجه کنید که عبارتند از:

ظاهری موجه و زیبا داشته باشید (تولد برند)

قول خوب و ارزشمند به مشتری بدهید( ماموریت و هدف اصلی برند)

تجربه خوبی برای مشتری بوجود بیاورید

ایجاد رابطه خوب با مشتری برقرار کنید ( قدرتمند کردن برند)

در طول زمان اشتباه نکنید و قدرت کسب و کار را زیاد کنید ( حفظ و افزایش قدرت برند)

وفاداری در برندینگ وابسته به دو نکته مهم است:

برای مشتری، تجربه خوبی از محصول یا خدمات خلق کنید

رابطه خوبی با مشتری به وجود بیاورید

 

 

 

تماس با حمزه حسینی تودشکی

 همراه :  09124109195      پست الکترونیک :