چگونه می توانیم با حداقل تبلیغات کسب و کار خود را به بهترین نحو معرفی کنیم؟

چگونه می توانیم با حداقل تبلیغات کسب و کار خود را به بهترین نحو معرفی کنیم؟

تا چند سال گذشته صاحبان کسب و کار به هر نحوی می خواستند از تبلیغات برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند ولی امروزه به دلیل ورود حجم بالای اطلاعاتی که به فرد وارد می گردد( معادل 74 صفحه روزنامه در روز)، کمتر کسی تبلیغات را در ذهن خود می سپارد.

به عنوان مثال شما مدیر کسب و کار عزیز از خود بپرسید در طی روز گذشته چه تعداد تبلیغ چه در خیابان چه شبکه های اجتماعی و چه تلوزیون یا ماهواره دیده اید و چه تعداد به ذهن خود سپرده اید؟

در دوران رکود بازار که شما مدیر عزیز بیش از هر دوره دیگری به مدیریت هزینه در سازمان خود می اندیشید، می توانید از روشهای زیر برای معرفی کسب و کار خود و در ذهن ماندن مشتری و جایگزین آن بجای تبلیغات استفاده کنید

- تولید محصول یا ارائه خدمت طبق استانداردهای رایج در بازار و متناسب با نیاز مشتری نه آنچه تولید کننده می پسندد. این استانداردها صرفا با کمک تحقیقات بازار جهت یافتن نیاز مشتری، به دست می آید.

- اخذ استانداردهای معتبر به ویژه استانداردهایی که رقبا به آن دست نیافته اند. 

- اخذ جایزه و تقدیرنامه های موسسه های غیر دولتی به ویژه موسسه هایی که جایگاه خوبی نزد مردم ایران دارند مانند موسسه محک.

- تشکیل باشگاه مشتریان و بدست آوردن مشتریان وفادار. زیرا مشتری وفادار شما را حداقل به 5 نفر دیگر معرفی می کند که حداقل 3 نفر از آنها مشتری شما می گردند.

-ارائه داستانهای موفقیت مشتریان که با استفاده از محصول یا خدمات شما، به هدف خود دست یافته اند( این روش را در دنیا به قلب فروش می شناسند. زیرا مردم فقط و فقط به حرف یکدیگر اطمینان دارند نه تبلیغات و...)

تماس با حمزه حسینی تودشکی

 همراه :  09124109195      پست الکترونیک :