رازهای ناگفته ماندگاری تبلیغات در ذهن مخاطب

ماندگاری تبلیغات

مطمئن هستم شما هم تبلیغات شرکتهای صنایع غذایی و لبنیاتی زیادی رو دیدید ولی مهم اینه که از خودتون بپرسید چه تعدادی از آنها را می توانید به خاطر بیاورید. ( لطفا این کار را انجام بدهید).
علت اینکه نمیتوانید یا به سختی می توانید تبلیغ یک برند غذایی یا لبنیاتی را به یاد بیاورید، فقط و فقط یک چیز است:
شرکتها صرفا روی کیفیت مانور می دهند و تبلیغات می سازند، در صورتی که آنها باید بر روی ادراک مصرف کننده از محصول یا خدمات، تبلیغات بسازند.
به دو تبلیغ بالا از دو شرکت لبنیاتی متفاوت دقت کنید. هر دو در خصوص شیر موز تبلیغ می کنند.
عکس بالایی با کمی خلاقیت و هزینه ناچیز، بر روی کیفیت ادراکی مشتری از شیرموز مانور داده و عکس پایینی با هزینه های سرسام آور تبلیغاتی ‼️،بر کیفیت محصول.
کافیست پس از مدتی بخواهید آنها را در ذهن خود مرور کنید، آن موقع متوجه خواهید شد که کدام در ذهن شما ماندگار بوده است.
در زمان اوج رکود اقتصادی کشور و فراوانی سختی ها، باید هوشمندانه اقدام کنیم.

کافیه اراده کنی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *